Katalogi promocyjne, broszury informacyjne, menu oraz cenniki

Projekt katalogu artystycznego

Skład katalogu reklamowego (artystycznego) dla firmy IART Managemet.
Projekt pierwszego z dwóch katalogów wykonany dla tego klienta. Katalog prezentujący grupę artystów – muzyków oraz ich ofertę / możliwości. Katalog składający się z 24 stron (w tym okładka zadrukowana obustronnie) formatu 210x210mm
Projekt miał być interesujący, oryginalny, przyciągający oko czytelnika i tak też został zaprojektowany. Każda kolejna strona jest swego rodzaju niewiadomą dzięki odejściu od powtarzalnego szablonu – tego samego układu dla każdej strony. Strony w całości pokryte grafiką, czasem z biały tłem, jednak nadal bez pustych przestrzeni. Każda grafika dostosowana do ilości treści na konkretnej stronie oraz do tematyki.

Katalog artystyczny

Skład katalogu reklamowego (artystycznego) dla klarnecisty Krzysztofa Grzybowskiego.
Jest to kolejny już projekt wykonany dla tego klienta. Część stron po niewielkiej zmianie treści pozostała z poprzedniego katalogu.
Katalog składający się z 16 stron formatu 210x210mm
Projekt miał być ciekawy, przyciągający oko czytelnika i tak też został zaprojektowany.
Każda kolejna strona jest swego rodzaju niewiadomą dzięki odejściu od powtarzalnego szablonu – tego samego układu dla każdej strony.
Strony w całości pokryte grafiką (ale nie zawsze) dostosowana do ilości treści na konkretnej stronie.

Projekt katalogu informacyjnego

Skład i przygotowanie do druku katalogu dla Hotelu**** ARŁAMÓW. Projekt przygotowany w formacie 210×210 mm – zszywany. W założeniu z pozostałymi folderami (każdy innej wysokości) miał tworzyć spójny wkład do teczki zawierającej materiały promocyjne (każdy katalog niższy od poprzedniego z “nagłówkiem” u góry okładki, co dawałoby pogląd na całość zawartości teczki.
W trakcie realizacji plan uległ zmianie.

Katalog MICE

Projekt i skład katalogu informacyjnego głównie dla klientów MICE (konferencyjnych). Katalog w formacie poziomego A4 umożliwiał przejrzystą prezentację zdjęć, planów sal konferencyjnych oraz tabel z ilością miejsca przy danym układzie stołów w sali. Całość wydrukowana na sztywnym papierze (kreda błysk). Link do poglądowego pliku pdf poniżej.

Katalog - Cennik SPA

Katalog – bardziej cennik – zabiegów SPA Arłamów. Prosta przejrzysta forma kwadratowego cennika (24 strony wraz z okładką). Treść co jakiś czas przeplatana dużymi zdjęciami prezentującymi wnętrza sal zabiegowych, gabinetów, itp.

Katalog sportowy

Projekt kolejnego katalogu informacyjnego dla Hotelu ARŁAMÓW (poziome A4) Przejrzystą prezentacja zdjęć, oraz oferty sportowej obiektu. Całość wydrukowana na sztywnym papierze (kreda błysk). Poniżej link do pliku pdf.

Memorandum inwestycyjne

Katalog – memorandum inwestycyjne – w oryginale zawierające dane statystyczne i prognozy rozwoju firmy przeznaczone dla potencjalnych inwestorów. Prosta przejrzysta forma kolorystycznie nawiązująca do ówczesnego stylu hotelu. W oryginale katalog w twardej oprawie – wyglądał elegancko. Format poziomego A4 był nieco bardziej interesujący od standardowego pionowego układu a dodatkowo umożliwiał późniejsze łatwe przerobienie projektu na prezentację PPTX.

Katalog - Sieć hoteli GEOVITA

Katalog ofertowy w formacie A4 przygotowany dla sieci hoteli GEOVITA. Format poziomego A4 dla ułatwienia czytania również na ekranach komputerów (przeważnie format Full HD). Krótka informacja o ofercie wybranych obiektów sieci GEOVITA. Całość folderu bazująca na zdjęciach z dodatkiem tekstu – ze względu na fakt iż ludzie nie lubią czytać a kupują głównie wzrokiem. Link do pliku pdf poniżej.

Katalog - Cennik SPA

Folderek – cennik usług SPA Hotelu*** Perła Bieszczadów. Prosta przejrzysta forma w kolorystyce wybranej przez klienta. Format A5 – tutaj w formie rozkładówek. Całość przeznaczona do druku i późniejszego zszycia.